سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جایگزین های سازگار با محیط زیست برای بطری های پلاستیکی آب یکبار

پلاستیک وسیله ای آسان برای حمل هر چیزی از ناهار ، آب و سایر نوشیدنی ها است. با این حال ، هرچقدر که پلاستیک راحت و کاربرپسند باشد ، کسانی هستند که به دنبال جایگزین هایی هستند که سبزتر و سازگار با محیط زیست باشند.

در حالی که پلاستیک قابل بازیافت است ، نگرانی هایی در مورد رد پا در مقیاس بزرگتر وجود دارد. امروزه تخمین زده می شود که 46000 قطعه پلاستیک در اقیانوس شناور است و تجزیه چیزی که بازیافت نمی شود بیش از 1000 سال طول می کشد. این یک مورد خوب برای گسترش گزینه های مواد بطری آب و جستجوی جایگزین هایی است که ممکن است دوستانه تر باشد.

شیشه

در حالی که این ماده شکننده است ، شیشه سازش ناپذیر است ، طعم نوشیدنی ها را عالی نگه می دارد ، یکپارچگی اولیه خود را حفظ کرده و بیشتر از پلاستیک در یخچال سردتر می ماند. همچنین بی نهایت قابل بازیافت است و هر بار که دوباره ساخته می شود کیفیت خود را حفظ می کند.

سرامیک

هرچند سرامیک جدید نیست ، اما سرامیک در بازار رایج نیست. این یک بطری قدیمی و سازگار با محیط زیست است که با استحکام و قابلیت سردتر نگه داشتن خود ، شبیه شیشه رفتار می کند. با این حال ، حمل ظروف سرامیکی سنگین تر از شیشه است و می تواند شکننده باشد. اما با پیشرفت های جدید در فناوری ، آنها مانند گذشته سخت نیستند و اغلب دارای پیچ هایی هستند که آنها را تقویت می کند تا خرد نشوند.

فولاد ضد زنگ

بطری های فولادی ضد زنگ جدیدتر روکش شده اند بنابراین طعم فلز در مایعاتی که نگه می دارند وجود ندارد. فولاد ضد زنگ آب و سایر نوشیدنی ها را حتی بیشتر از شیشه سرد نگه می دارد. فلز یک رسانای طبیعی دما است ، بنابراین اگر چیزی سرد را به خود بگیرد ، آن را سرد نگه می دارد و اگر محتویات آن گرم باشد ، داغ می مانند.

 

مطالب پیشنهادی:

معیارهای انتخاب بسته بندی دستگاه های پزشکی

انواع ظروف یکبار مصرف

 

پلاستیک های گیاهی

برخی از بطری های گیاهی خود قابل خوردن و همچنین زیست تخریب پذیر هستند. در حالی که هیچ کس ممکن است مایل به خوردن آنها نباشد ، خوب است بدانید که آنها بی خطر هستند ، مواد شیمیایی مشابه بطری های دیگر را پخش نکنید و یک محصول جدید و م effectiveثر در بازار هستند.

آب جعبه ای (یا بطری های کاغذی)

این روند جدید با نوشیدنی های موجود در جعبه ها (مانند بسته های تترا شراب یا بطری های آب نارگیل کاغذی) بازار بی نظیری را ایجاد کرده است. سهم آن در حال حاضر اندک است ، اما با افزایش محبوبیت ، ممکن است در قفسه ها بیشتر و بیشتر شود. از آنجا که آنها کاغذ هستند ، طول عمر آنها محدود است - اما 100 rec قابل بازیافت هستند.

بطری های قابل استفاده مجدد

به غیر از محصولات کاغذی ، همه ظروف فوق قابل استفاده مجدد هستند ، از جمله پلاستیک هستند. مقرون به صرفه ترین و سبزترین راه برای انتقال آب آشامیدنی برای استفاده شخصی در بطری های قابل استفاده مجدد است. تهیه قطعات محکم و تمیز کردن آسان ترین راه حل اقتصادی است.

نتیجه

هر دو شیشه و سرامیک در حالی که بیشتر از پلاستیک مستعد شکستن هستند ، در طرح هایی عرضه می شوند که از بطری واقعی محافظت می کنند. آنها بسیار مقرون به صرفه هستند ، دارای تنوع طرح منحصر به فرد هستند و جایگزین مناسبی برای بطری های پلاستیکی یکبار مصرف در هر روز هستند. اگر مشتری به دنبال چیزی کمی محکم تر است ، فولاد ضد زنگ نیز یک انتخاب عالی است.