سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش لیوان بیرون بر شیک جدید

 

 

لیوان یکبار مصرف در ایران یکی از پر استفاده ترین محصولات عرضه شده در بازار است که خریدارهای زیادی از آن ها بهره می برند. این لیوان ها در طرح های مختلفی تولید می شود. لیوان بیرون بر شیک و جدید تولید شده در این شرکت یکی از بی نظیر ترین نمونه های تولید شده در بازار ایران است که شاید نظیر آن را در بازارهای خرید و فروش کمتر دیده باشید.

ویژگی های انواع لیوان یکبار مصرف

 

ایران یکی از کشورهایی است که تولید لیوان های یکبار مصرف را در مدل های مختلفی انجام می دهد. این تولیدی ها لیوان یکبار مصرف را با مواد اولیه مختلفی تهیه می کنند که می تواند طراحی های مختلفی هم داشته باشد. برای مثال:

  • لیوان کاغذی
  • لیوان فومی
  • لیوان یکبار مصرف پ پ
  • لیوان گیاهی
  • لیوان های کریستالی

هر کدام از این مدل ها برحسب مکان مورد استفاده قابل خریداری هستند و از طرفی دارای مدلها و طراحی های متنوعی می باشند. این شرکت اصلی ترین مرکز تولید و توزیع انواع ظروف یکبار مصرف بعلاوه لیوان های یکبار مصرف است که خریدارهای زیادی می توانند از آن ها بهره ببرند.

برای تولید هر کدام از این محصولات از مواد اولیه بسیار مناسبی استفاده می شود که می تواند سبب مرغوبیت این محصولات شود.

 

مطالب پیشنهادی :

خرید لیوان بیرون بر شیک درب دار فانتزی

 

یکی از لیوان های بسیار شیک و فانتزی که در این شرکت تولید می شود، لیوان آفتاب گردان است که دارای یک درب حبابی طرح دار روی لیوان می باشد. این لیوان ها در دو سایز 150 سی سی و 250 سی سی می باشد.

از طرفی برای تولید آن ها دو نوع مواد اولیه استفاده می شود:

  1. مواد اولیه پلی پروپلین pp
  2. مواد اولیه پلی استایرن ps

اما طراحی آن ها با یکدیگر مشابه است. یک نوع دیگر از لیوان های تولید شده در این شرکت لیوان های کریستالی هستد که دارای درب نیز می باشند.

درب های این لیوان ها به دو صورت است.

  1. درب تخت بدون سوراخ
  2. درب حبابی رنگی سوراخ دار

این محصولات با طراحی شیکی که دارد می تواند در بسیاری از مکان ها استفاده شود.

قیمت روز این لیوان ها بسته به بازار خرید و فروش و شرایط آن دارای تفاوت است. مصرف انواع ظروف یکبار مصرف و از جمله آن ها لیوان ها در ایران بسیار زیاد است.

مهم ترین عامل که در خرید این محصولات برای خریدارها اهمیت دارد طراحی محصولات است که تولید کننده ها به این موضوع بسیار اهمیت می دهند.

 

 

منبع : www.plastchi.ir