سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان یکبار مصرف فومی | تولید کننده ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف، محصولی بسیار قدیمی که در تمام جهان از جمله ایران استفاده می شود و انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن، ظروف یکبار مصرف فوم هستند که نمونه بی نظیری که از این متریال وارد بازار شده لیوان یکبار مصرف فومی است. این لیوان در سایز های متنوع تولید و توزیع می شود و نمونه یک محصول با کیفیت و درجه و یک است که از مواد اولیه بهداشتی در کارخانه های مطرح کشور تهیه می شود.

لیوان یکبار مصرف فومی

انواع لیوان یکبار مصرف تولید ایران

لیوان یکبار مصرف فومی

لیوان یکبار مصرف انواع بسیار مختلفی دارند. این محصولات با نمونه ها و متریال های مختلفی در ایران تولید و عرضه می شوند که خریدارها می توانند از این محصولات خریداری کنند.

انواع لیوان های یکبار مصرف که در حال حاضر در ایران تولید شده و بازار فروش خوبی پیدا کرده است:

  • لیوان کاغذی
  • لیوان گیاهی
  • لیوان فومی
  • لیوان یکبار مصرف pp

لیوان یکبار مصرف پ پ نوعی از لیوان های یکبار مصرفی است که با نام هایی مانند لیوان آبخوری، لیوان یکبار مصرف تلقی و … خوانده می شود.

 

مطالب پیشنهادی:


این محصول قدیمی ترین نوع لیوان یکبار مصرف است که در ایران تولید شده و همچنان از آن استفاده می شود.

لیوان کاغذی نیز نوع دیگری از این محصولات است که از نظر مواد اولیه با سایر لیوان ها متفاوت است و قابلیت ها و مزیت های فراوانی را دارد.

لیوان گیاهی، از مواد اولیه طبیعی و گیاهی تولید می شود و کارخانه ها و مرکز های پخش عمده بسیاری در کشور پخش عمده این محصولات را در ایران انجام می دهند.

تولید لیوان یکبار مصرف فومی بهداشتی

لیوان یکبار مصرف فومی

لیوان فوم، از نمونه هایی است که خریداران و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول از نظر شکل و ظاهر به رنگ سفید هستند و از نظر مواد اولیه، همان متریال مخصوص تولید ظروف یکبار مصرف فوم را دارا می باشند.

تولید این محصولات با مواد بهداشتی سبب می شود تا مصرف کننده ها با اطمینان بیشتری از این محصولات استفاده کنند. از طرفی داشتن علامت استاندارد و سیب سلامت که در برخی از طروف یکبار مصرف دیده می شود گواه بر با کیفیت بودن این محصول که تولید داخل هم هست، می باشد.

پخش بهترین لیوان یکبار مصرف فوم در سایزهای مختلف

لیوان یکبار مصرف فومی

لیوان های یکبار مصرف فوم پس از تولید، از طریق مرکزهای عمده و خرده فروش به مصرف کننده های نهایی عرضه می شود.

پخش عمده این محصولات به مراکز خرید و فروش، اصولا از طریق تولید کننده ها صورت می پذیرد و خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند از طریق کارخانه های تولیدی تامین نیاز کنند.

شرکتهای تولیدی، این لیوان ها را در اندازه های گوناگون تولید می کنند و به صورت  مستقیم به متقاضیان عرضه می کنند.

قیمت لیوان فومی درجه سایز بزرگ و کوچک

لیوان یکبار مصرف فومی

قیمت لیوان های فوم، در اندازه های کوچک و بزرگ، تا حدودی باهم متفاوت است. دو نوع از سایز لیوان فومی در مرکزهای فروش بیشتر دیده می شود:

  • لیوان فوم 170 سی سی
  • لیوان فومی 250 سی سی

این محصولات با قیمت های روز به خریدارها عرضه می شود و از نظر کیفیتی و مرغوبیت، حد مناسبی را به خود اختصاص داده است.