اگر وارد کننده ، صادر کننده یا خرده فروش هستید و باید محصولات خود را برای حمل و نقل محافظت کنید و از آنها محافظت کنید ، نه تنها در زمان ذخیره سازی ، بلکه در حین حمل و نقل از انبار یا مرکز ذخیره سازی و توزیع شخص ثالث ، برای جبهه های خرید یا مستقیماً به درب ورودی مشتریان خود ، سپس بسته بندی آب بندی حرارتی دقیقاً خدمات انبارداری مورد نیاز شرکت شما است.

همه محصولات به بسته بندی مهر و موم گرما احتیاج ندارند ، با این حال ، محصولات در صورت وجود از ایمنی و امنیت بیشتری برخوردار می شوند. برخی از محصولات وجود دارند که واقعا به بسته بندی آب بندی حرارتی نیاز دارند ، حتی اگر به نظر نمی رسد مانند آنها باشد.

مواد و تکنیک های مناسب برای آب بندی هر نوع محصول

با توجه به نوع ، اندازه و شکنندگی آنها ، لازم است از روشهای آب بندی مناسب روی محصولات استفاده شود. همچنین ، مواد ، مانند مواد ترموپلاستیک و مقوا یا سایر موارد پشتیبان ، برای این فرآیند اغلب با توجه به تکنیک و محصول متفاوت هستند. هنگامی که خدمات انبارداری را استخدام می کنید تا آب بندی حرارتی را برای شما انجام دهد ، پرسنل شرکت باید بتوانند شما را در انتخاب های شما راهنمایی کنند تا در مورد نتیجه محصولات مهر و موم شده خود اظهار نظر نهایی کنید.

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی تجهیزات

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی مدت زمانی است که عناصر گرمایشی با مواد ترموپلاستیک در تماس فیزیکی قرار می گیرند. در حالی که برخی از تکنیک ها فقط یک طرفه هستند ، برخی دیگر رویکردی دو طرفه دارند. شرکت 3PLs که برای این سرویس به آن متوسل می شوید باید درک عمیقی از زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی از زمان شروع و شکل گیری مهر و موم نهایی داشته باشد. اگر زمان قرار گرفتن در معرض خیلی کم باشد ، مهر و موم کافی نخواهد بود ، اما اگر زمان قرار گرفتن در معرض بیش از حد باشد ، ممکن است در هنگام آب بندی بسته بندی آسیب ببیند.

 

مطالب پیشنهادی:

جهان پیرامون لیوان های پلاستیکی

ظروف غذاخوری چندبار مصرف حذف سطل زباله را هدف قرار می دهند

 

تنظیمات دما

همراه با زمان قرار گرفتن در معرض ، تنظیمات دما نیز برای نتیجه این فرآیند آب بندی بسیار مهم است. عناصر آب بندی برای فعال یا ذوب شدن درزگیر باید به دمای مناسب گرم شوند تا از پیوند دوام بین همه مواد مناسب اطمینان حاصل شود.

میزان فشار

صرف نظر از نوع تجهیزات برای آب بندی حرارتی ، همه آنها باید فشار مناسب را به همه مواد وارد کنند تا یک مهر و موم مطلوب بدست آید. فشار کم و مواد ترموپلاستیک به اندازه کافی محکم و محکم برای مهر و موم شدن مهر و موم نمی شوند و فشار زیاد می تواند مواد پایه و احتمالاً محصولات را خرد کند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد آب بندی حرارتی در خدمات انبارداری ، با شرکت راه حل های بسته بندی و انبارداری چالش مشورت کنید. ما نه تنها این نوع خدمات را ارائه می دهیم بلکه بسیاری دیگر را نیز برای کمک به شما در نیازهای توزیع خود ارائه می دهیم. شرکت ما طرحی از خدمات ما را متناسب با نیازهای شما به روشی با کیفیت تنظیم خواهد کرد.